Jeg har mine principper

# “Sig det kort-princippet”
Jeg vil altid afsøge, om budskabet kan siges kortere. Eller sjovere. Eller skarpere. Du skal virkelig være et fantastisk brand for med rimelighed at kunne trække tingene i langdrag og forvente, at nogen lytter.

# “Grøn forlomme-princippet”
Jeg har stor kærlighed for brands, der arbejder for at gøre verden bedre for mennesker og miljø. Mens jeg tygger på, hvordan Ordmors profil bliver grønnere, giver jeg foreløbig en forlomme i kalenderen til de kunder, der er godt igang.

# “Siger hvem-princippet”
Man skal ikke gøre det for enhver pris, men ofte kommer der gode løsninger ud af at udfordre konventionerne. Hvem siger for eksempel, at man ikke kan arbejde for de fedeste kunder, bare fordi man ikke er et stort bureau? Og hvem siger, at man ikke kan begynde med en gode idé fremfor vente på en briefing?

I Ordmors butik reserverer jeg plads og energi til at gribe de gode idéer, når jeg støder på dem. Med hjælp fra kreative venner giver jeg dem form, og når de er klar til at gøre en forskel for dit brand, banker vi måske på din dør. Jeg vil anbefale, at du åbner.